10 mīti par bagātību
 

Cilvēkiem ir īpašība atrast paskaidrojuma tām vai citām parādībām, kuras viņi sastop uz sava ceļa. Izlasot masu informācijas līdzekļus par zināmām un bagātām personām, mēs esam sliecamies skaidrot to panākumus, skatījumu un pieradumus.
Luxury Institute ir neatkarīga pētnieciska iestāde, kas specializējas uz pašu bagātāko Amerikas ļaužu patēriņa pieprasījuma analīzes, noformulēja un atspēkoja «10 pašus izplatītākos mītus par bagātību un greznību».

Pirmais mīts

Bagāti cilvēki pelna naudu tikpat viegli, kā tērē to.
Šis apgalvojums - tālu no taisnības. Lai nopelnīt bagātību, ir vajadzīgi daudzi darba un atdeves gadi savam biznesam. Tādēļ, bagātais lielākoties nosvērs visus «par un pret», iekams veikt pirkumu.

Otrais mīts

Nauda, dod iespēju atbrīvoties no «parasto mirstīgo» problēmām.
Nešaubīgi, daudziem turīgiem cilvēkiem ir dzīves veids, kas ļauj tiem demonstrēt savus kapitālus. Pētījumi rāda, ka nodrošināti patērētāji par galveno greznumlietās uzskata to kvalitāti, ne cenu. No citas puses, bankas rēķina ciparu daudzums neatbrīvo no tādas problēmas kā gādība pār vecākiem vai bērnu audzināšana, tā pati problēma ar kuru saskaras arī «parastie» ļaudis.

Trešais mīts

Bagāts cilvēks, izvēlas lietu pēc cenas, ne brenda
Ticiet, oligarhi un magnāti, spējīgi izstāstīt par to vai citu brendu dažādībām, brīžiem labāk nekā ļaudis, kas to pārdod, un viegli noformulē «greznības pazīmes» pērkamajai lietai.

Ceturtais mīts

Greznumlietas bagātniekiem ir populārāki, nekā «luxe» pakalpojumi
Kā rāda tirgus pētījumi, daudzi brendu ražotāji, lai palikt konkurēt spējīgi, piedāvā servisu pakalpojumus. Un patiešām, «luxe» pakalpojumi arvien vairāk izspiež no tirgus greznumlietas. Dārglietas, pulksteņi, apģērbs, jau nevar konkurēt ar medicīniskā darbinieka, personīgā sekretāra vai aukles pakalpojumiem.

Piektais mīts

Patēriņa pieprasījuma pētījumos piedalās tikai «parastie» pircēji
Īstenībā, ja brends pelnīs uzticību, tad starp bagātiem pircējiem viņš atradīs labu augsni patēriņa pieprasījuma pētījumu veikšanai. Kontakta ar klientu neesamības gadījumā- brends ir nolemts uz izgāšanos.

Sestais mīts

Miljonāri neiepērkas internetā
Turīgs cilvēks - tas ir aizņemts cilvēks, kurš bieži izjūt laika deficītu. Pētījumi rāda, online pirkumus regulāri veic daudzi bagāti patērētāji

Septītais mīts

Bagātnieku neinteresē dažādi patēriņa reitingi un apskati
Luxury Institute pētījumi atspēko šo apgalvojumu. Lai atvieglinātu savu izvēli, vairāk kā 80 % turīgu pircēju pirkuma izvēlei ieklausās pie ekspertu uzskatiem.

Astotais mīts

Greznības pārdevēji ir orientēti tikai uz pašiem bagātākajiem pircējiem
Pēc pētījumu datiem, brends, kas uzskata par klientu patērētāju ar ienākumu no 100 miljoniem, ne visai ir ienesīgs. Patērētāji ar 2 reizes mazāku ienākumu atnes kompānijām nesalīdzināmi lielākas dividendes

Devītais mīts

Bagāti patērētāji nedod rekomendācijas
Šeit situācija ir pilnībā pretēja - nodrošināti un ļoti nodrošināti patērētāji rekomendē autoritatīvu brendu savai ģimenei un draugiem, un tā ir labākā reklāmas kampaņa.

Desmitais mīts

Turīgi patērētāji bieži maina brendus.
Pētījumi rāda, ka turīgi klienti - vieni no pašiem uzticīgākajiem klientiem. Tieši tādēļ, panākumi brendam nodrošina princips - klientam vajag būt apmierinātam par visu, līdz pat niekiem, jo, taču tieši šie nieki rada reputāciju.

Avots: http://www.stilaparks.lv/jaunumi/4/28/

Kategorija: Cits | Pievienoja: laimiga (01.06.2012) | Autors: nezināms
Skatījumu skaits: 2196 | Komentāri: 2 | Atslēgvārdi: bagātība | Reitings: 5.0/2
Komentāru kopskaits: 2
1
1  
12.11.2010
1. marta Eversone (maarte)
neatceros autoru un precīzu tekstu , bet ir labs teiciens - bagāts ir tas kuram pietiek , bet nevis tas, kuram ir daudz:)

0
2  
3 Viss atkarīgs no tā vai dzīvojam un rīkojamies pareizi. Iespējams atbildes atradīsiet šeit: LINKS

Vārds *:
Email *:
Visi smaili
Kods *: