Lai spētu iespraukties balles kleitā
Spiež? Met krokas? Nemaldini sevi ar domu, ka drēbes sarāvušās. Ja līdz pasākumam ir atlikusi vēl nedēļa, neatliec uz rītu, bet jau šodien pat sāc tievēšanu. Ātra svara nomešana nav labākā tievēšanas metode, taču reizi gadā, pirmssvētku laikā, nemaz nenāktu par ļaunu ierobežot izēšanos. Tas nāks par labu ne tikai figūrai, bet arī noskaņojumam.

  • Jāuzvelk kleita, kas paredzēta ballei. Turpmāk kleitas uzmērīšana būs jāatkārto vienu reizi dienā.
    Ja līdz šim nav vingrots, tad tas jāsāk tieši tagad un nav jāgaida 1.janvāris, lai sāktu jaunu un skaistu dzīvi.
  • Efektīvas ir ūdens procedūras, piemēram, Šarko duša vai intensīva peldēšana baseinā.
  • Var iziet masāžas kursu, bet vēl labāk ir nodarbības sporta klubā (trenažieri, aerobika, kalanētika, steps).
  • Daudz labāk izskatīsies viegli nosauļota āda, nevis "gaiši zila". Starp citu, brūns ķermenis izskatās tievāks.
  • Atnākot mājās no darba, mugurā nav jāvelk brīvais un plandošais mājas halāts, bet gan tās džinsa bikses, kuras kādreiz derējušas un kurās izskatījāties vienkārši lieliski. Ja visu atlikušo vakaru staigāsiet tajās, apetīte noteikti samazināsies.
  • Atnākot mājās, jāuzvāra un jāizdzer pāris krūžu mežrozīšu tējas. Tikai pēc tam var domāt par ēšanu (ja vēl gribēsies).
  • Jābūt atslodzes dienai, kad dzer zāļu tējas (bez cukura) ar citronu. Ja vakarā kaut ko ļoti gribas, var lēnām apēst trīs karotītes medus. Nākamajā rītā brokastīs jāapēd viens banāns. Pa dienu pietiks ar dažiem burkāniem. Vakarā mājās - karsta dārzeņu zupa.
  • Diētas dienā nevajadzētu sevi velti kaitināt un iet uz kafejnīcu. Ja esat nolēmusi kaut ko mainīt, ar visu gribu un līdzekļiem jāievēro cits dienas režīms.
  • Aukstā laikā lieliski garšo dažādi dārzeņu ēdieni. Piemēram, skābu kāpostu zupa, kur pēc iespējas vairāk skābu kāpostu, mazliet putraimu un mazs gabaliņš liesas gaļas. Tādu zupu var ēst bez sirdsapziņas pārmetumiem, jo sešu litru katlā būs tikai 600kcal. Var vārīt šampinjonu, burkānu zupu vai biešu un saldo piparu zupa. Dārzeņu zupām pievieno sīpolus, ķiplokus. Tiem nav daudz kaloriju, bet tie piešķir ēdienam sātīgumu.
  • Pārējās nedēļas dienās skaitiet kalorijas. Ja gribat tievēt, tad dienā ne vairāk par 600-700kcal. Katrs pats var izdomāt savu ēdienkarti. Piemēram, kilograms dārzeņu un vēl 100g biezpiena, zivs vai olas.
  • Brīvdienās var iemarinēt gaļu, ko folijā izcep ar burkāniem, zirņiem un citiem dārzeņiem. Vēl labāk, ja cep mencas fileju.
Kategorija: Padomi | Pievienoja: laimiga (20.05.2012) | Autors: L.Neimane
Skatījumu skaits: 1246 | Komentāri: 2 | Atslēgvārdi: Dietoloģes padomi | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]