Tibetiešu diēta – ideāls augums un lieliska pašsajūta!
Šī diēta daiļajam dzimumam palīdz ne tikai novājēt, bet arī uzlabot pašsajūtu. Dietologi apgalvo, ka Tibetas diēta atjauno organismu un pagarina dzīvi. Tā jāievēro nedēļu, pēc tam uzturā var sākt pamazām lietot gaļas produktus. Pēc pārtraukuma diētu var atkārtot.

Pirmdiena


Brokastis
: glāze piena un sausiņš.

Pusdienas
: 150 gramu vārītu pupiņu, 200 gramu salātu (tomāti, bulgāru pipari, sīpoli, pētersīļi), ābols vai apelsīns.

Vakariņas
: 250 gramu rīvētu kāpostu, kas pārlieti ar citrona sulu, 150 gramu augļu un glāze minerālūdens.

Otrdiena


Brokastis
: glāze minerālūdens un ābols.

Pusdienas
: 200 gramu vārītas zivs, 200 gramu augļu salātu (āboli, bumbieri, melnās plūmēs), viens apelsīns.

Vakariņas
: 250 gramu kabaču, kas apcepti augu eļļā, 3 tomāti, neliels gabaliņš maizes, glāze tomātu sulas.

Trešdiena


Brokastis
: glāze piena un 2 sausiņi.

Pusdienas
: 200 gramu vārītu pupiņu, 200 gramu salātu (tomāti, sīpoli, svaigi gurķi un ķiploka daiviņa), kas pārlieti ar augu eļļu.

Vakariņas
: 200 grami vārītu sarkano biešu, 2 āboli, apelsīns, neliels gabals maizes, tomāts un glāze tomātu sulas.

Ceturtdiena


Brokastis
: glāze minerālūdens un neliela bulciņa.

Pusdienas
: 250 gramu vārītas zivs, 200 gramu dārzeņu salātu, glāze svaigas ābolu sulas.

Vakariņas
: 200 gramu vārītas pupiņu pākstis, 200 grami svaigi rīvētu burkānu pārlietu ar augu eļļu, tējas glāze un neliels sausiņš.

Piektdiena


Brokastis
: glāze