Zemeņu diētas
Zemeņu diētas laikā organisms tiek papildināts ar vitamīniem, ieguvēja ir arī tava āda. Vai tas būs stāsts par to, kā notievēt garšīgi? Zemenes satur ne vairāk kā 35 kalorijas uz 100 gramiem! Garšīgi noteikti, notievēt - jums jāpārbauda būs pašām. Lai būtu vienkāršāka testēšana, veicām zemeņu diētu apkopojumu!

Zemeņu diēta Nr. 1 - (Visplašāk pieejama) Diētai nepieciešams apmēram 1, 5 kg zemeņu! Šo daudzumu sadalīt uz 5 ēdienreizēm. Nepievieno ogām cukuru. Dzer ūdeni vai minerālūdeni. No rītiem un vakariem dzer zaļo tēju, neko citu! Pēdējai ēdienreizei ir jābūt vismaz 3 stundas pirms gulēt iešanas!

Diētas ilgums, ne vairāk kā 3 dienas (maksimums 4 dienas). Diētu nedrīkst ieturēt, ja ir kādas kuņģa slimības. Pēc diētas nepārēsties, bet gan saprātīgi pāriet uz ēdienu - sākot ar salātiem un pamazām pieliekot klāt arī sātīgākus ēdienus.

Zemeņu diēta Nr. 2 - Diētas laikā obligāti ievērojamas 5 ēdienreizes, katrā ēdienreizē tiek apēsts 200g zemeņu un 100g banāna, vakariņās klāt 200ml 2% kefīra.
Diēta nav ilgāka par 3 dienām. Visas diena slaikā tiek izdzerts ne mazāk par 1,5l šķidruma.

Pēc diētas nepārēsties, bet gan saprātīgi pāriet uz ēdienu - sākot ar salātiem un pamazām pieliekot klāt arī sātīgākus ēdienus.

Zemeņu diēta Nr. 3 Diētas ieturēšanas laiks - ne vairāk kā 5 dienas. Tiek piedāvātas variācijas, kuras kombinēt un apkopot pēc saviem ieskatiem, gaumes un tā brīža vēlēšanās. Ieteicams nepārsniegt maksimāli atļauto dienu skaitu. Diēta sola labus rezultātus, ja vien tiek ievērots, ka izdzertais šķidruma daudzums (ūdens + tēja) nav mazāks kā 2l dienā un katru dienu tiek veiktas kādas nelielas fiziskās aktivitātes.

Brokastis
1. variants - 200g zemeņu, 1 šķēle rupjmaizes
2. variants - 200g zemeņu, 1 vārīta ola
3. variants - 200g zemeņu, 100g vājpiena biezpiena

Otrās brokastis
1. variants - 200g zemeņu, 1 kāruma sieriņš
2. variants - 200g zemeņu, 20g šokolādes
3. variants - 200g zemeņu, 50g cepumu vai vafeles

Pusdienas
1. variants - 150g biezpiena, 20g krējuma, 200g zemeņu, 1 šķēle rupjmaizes
2. variants - 200g vārītas vai tvaicētas liellopu gaļas, 200g zemeņu
3. variants - 100g vārītu kartupeļu, 200ml vājpiena kefīra vai paniņas, 200g zemeņu

launags
1. variants - 200g zemeņu

Vakariņas
1. variants - 100g vārītas vistas gaļas, klāt kokteilis 200g zemeņu, 200ml vājpiena jogurta - viss sablenderēts
2. variants - 200g vārītu vai tvaicētu dārzeņu (izņemot kartupeļus) 200ml kefīra, 200g zemeņu
3. variants - 400g svaigi, smalki griezti gurķi, 20g krējuma, 200g zemeņu

Pēc diētas nepārēsties, bet gan saprātīgi pāriet uz ēdienu - sākot ar salātiem un pamazām pieliekot klāt arī sātīgākus ēdienus.

Zemeņu diēta Nr. 4

Šī diēta vairāk piemērota atslodzes dienām. Nav ieteicams ieturēt vairāk par 3 dienām pēc kārtas un ne biežāk kā reizi 10 dienās. Obligāti ievērojamas 5 ēdienreizes, no kurām vēlākā nav vēlāka par pulksten 20:00
Katrā ēdienreizē tiek dzerts zemeņu kokteilis, bet brokastīs obligāti kopā ar kokteili jāapēd 50g rupjmaizes, bet launagā 1 vārīta ola.

Kokteili pagatavot: 200g zemenes sablenderēt ar 300g vājpiena jogurtu, 300g 2% kefīru vai 300g 2,5% pienu (ja kokteilis gatavots no piena, pārliecināties, ka zemenes nav skābas).

Pēc diētas nepārēsties, bet gan saprātīgi pāriet uz ēdienu - sākot ar salātiem un pamazām pieliekot klāt arī sātīgākus ēdienus.

Zemeņu diēta Nr. 5 Diētas laiks 3 dienas, vienai dienai nepieciešams iegādāties 1,5kg zemenes, 200g kefīra un 3 ēdamkarotes cukura.

Brokastīs, otrās brokastīs un pusdienās (ne vēlāk par 13:00) -ēd 200g zemenes, ko sajauc ar 1 ēdamkaroti cukura.
Visas pārējās zemenes ēst atlikušās dienas garumā, bet ne vēlāk par pulksten 20:30.
Laika posmā no 18:00-19:00 izdzer 200g kefīra

Visas dienas laikā tiek izdzerts ne mazāk par 1,5l šķidruma. Pēc diētas nepārēsties, bet gan saprātīgi pāriet uz ēdienu - sākot ar salātiem un pamazām pieliekot klāt arī sātīgākus ēdienus.

Zemeņu diēta Nr. 6 Dietas laikā ieteicams lietot ļoti maz kafijas. Katru dienu jāizdzer vismaz 1,5l ūdens un zāļu tējas. Diēta paredzēta 3 dienām.

1.diena
Brokastis
250g zemeņu
Otrās brokastis
Glāze kefīra, 100g zemeņu
Pusdienas
Raibie salāti - Šķīvi izklāj ar salātlapām. Virsū uzliek 250g uz pusēm pārgrieztu zemeņu un 150g šķēlītēs sagrieztu šampinjonu. Uzkaisa sarīvētu, cieti vārītu olu un piparus. Pārlej 2 tējk. augu eļļas.
Launags
Šķēle rupja maluma maizes, 50g biezpiena, 100g zemeņu.
Vakariņas
Zemeņu salāti ar sieru - Šķīvi izklāj ar salātlapām. 250g zemeņu pārgriež uz pusēm, 1 ābolu sagriež gabaliņos un aprasina ar citronu sulu. Tāpat sagriež 30g Goudas siera. Visu sakārto uz salātlapām un pārlej 2 tējk. augu eļļas.

2.diena
Brokastis
250g zemeņu
Otrās brokastis
Glāze paniņu, 100g zemeņu
Pusdienas
Rīsi ar zemenēm - Novāra un atdzesē 30g rīsu. 250g zemeņu pārgriež uz pusēm. Pusi greipfrūta sagriež gabaliņos. Pievieno 2 tējk. augu eļļas un samaisa. Liek uz salātlapām un rotā ar greipfrūta gabaliņiem.
Launags
Šķēle rupja maluma maizes, 50g kausēta siera, 100g zemeņu
Vakariņas
Zemeņu salāti - 250g zemeņu pārgriež uz pusēm, pievieno gabaliņos sagrieztu banānu un aprasina ar citronu sulu. Pieliek 50g rīvētu mandeļu un 2 tējk. augu eļļas. Samaisa un kārto uz salātlapām.

3.diena
Brokastis
250g zemeņu
Otrās brokastis
Glāze jogurta, 100g zemeņu
Pusdienas
Augļu salāti - Sagriež gabaliņos 1 bumbieri un aprasina ar citronu sulu. Notīra un pārgriež uz pusēm 250g zemeņu. Sagriež 30g siera. Šķīvi izklāj ar salātlapām un virsū kārto ogas, augļus un sieru. Pārlej 2 tējk. augu eļļas. Rotā ar piparmētru lapām.
Launags
Šķēle rupja maluma maizes, 50g biezpiena, 100g zemeņu
Vakariņas
Zemenes ar avokado - Pusi avokado sagriež šķēlītēs un aprasina ar citronu sulu. 250g zemeņu pārgriež uz pusēm. Šķīvi izklāj ar salātlapām, virsū sakārto augļus un pārlej ar 2 tējk. augu eļļas. Rotā ar kressalātu lapiņām.

Pēc diētas nepārēsties, bet gan saprātīgi pāriet uz ēdienu - sākot ar salātiem un pamazām pieliekot klāt arī sātīgākus ēdienus.

Zemeņu diēta Nr. 7 Diēta paredz 3 ēdienreizes dienā, kopējais diētas garums - 5 dienas, visas ēdienreizes dienas laikā ir vienādas. Katru dienu nepieciešams izdzert 1,5l ūdeņa

1. diena - 350g zemeņu + 1 vārīta ola
2. diena - 350g zemeņu + 300g 2% kefīra
3. diena - 350g zemeņu + 100g rupjmaizes
4. diena - 350g zemeņu + 150g biezpiena
5. diena - 350g zemeņu + 150g vārītu kartupeļu ar 20g krējuma
Kategorija: Padomi | Pievienoja: laimiga (23.05.2012) | Autors: www.stilaparks.lv
Skatījumu skaits: 2208 | Atslēgvārdi: Zemeņu diētas | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]