• Sākums
  • Sākums » Publikācijas » Dziedniecība » Dziedniecība

    Enerģētiskās aizsardzības veidi
     

     Viens no Visuma pamatlikumiem vēsta: „kas iekšā, tas ārā” jeb „iekšējais atbilst ārējam”. Šis likums nosaka, ka cilvēkam, kura rīcības motīvi un vārdi ir tīri, neaptraipīti, nekad neuzbruks neviena slimība, kuru izraisa enerģētiskais uzbrukums, neviens lāsts, ne ļauna acs, ne noskaušana nevarēs kaitēt, jo nekas nevar caursist spēcīgo godīga cilvēka auru. Tādējādi iznāk, ka mēs paši ar savām domām un rīcību padarām savus enerģētiskos ķermeņus ievainojamus. Un tikai mēs paši varam sevi izārstēt, varam sadziedēt ievainotu dvēseli un atrisināt šķietami neatrisināmas problēmas.

    Tad, kas jādara, ja esat bijis pakļauts (vai esat pastāvīgi pakļauts) enerģētiskiem uzbrukumiem. Atbilde skaidra – nozagtās enerģijas daudzums ir jāaizpilda. Protams, var tādā pašā veidā uzpildīties uz kāda cita rēķina. Taču labāk atturēties papildināt to rindas, kas barojas no sāpēm, spēlējot „sabojāto enerģētikas telefonu”. Jo vairāk tāpēc, ka vampīra ceļš nebūt nav rozēm kaisīts. Nevajag viņus apskaust – reizē ar enerģiju, ko vampīrs saņem, viņš saņem arī informāciju par savu upuru problēmām, sāpēm un citām nelaimēm. Agri vai vēlu, bet tādas „ātrās uzkodas” radīs veselu buķeti smagu slimību, kuras ir grūti ārstēt. Turklāt enerģētiskā vampīra organisms ātri aizmirst, kā saņemt enerģiju no dabas un Visuma, tādā gadījumā novecošana un dažādas hroniskas kaites ir garantētas.

    Labāk un vērtīgāk izmantot dabiskos enerģijas avotus, kas harmonizēs jūsu dzīvi, nostiprinās dzīves un radošos spēkus, tas attīrīs prātu un dvēseli.

    Meditācija Nr.1

    ērti iekārtojieties un atslābinieties tā, lai jūsu ķermenim nekas netraucētu, pacentieties aizmirst par tā eksistenci. Sakoncentrējiet domas uz enerģiju, pacentieties sajust savu enerģētiku un nomierināties. Pēc tam pievērsiet uzmanību elpošanai, tai jābūt mierīgai un ritmiskai. Ieelpojiet skaitot līdz 5-8 cenšoties sajust, kā gaiss ieiet jūsos. Aizturiet elpu un pacentieties sajust maigu gaiši zilu vai sudrabotu mīkstu gaisa „bumbiņu” kakla lejas daļā, kur atrodas emocionālais centrs (tieši spēcīgu prieka vai rūgtuma mirkļos mēs sajūtam „kamolu kaklā”). Pēc tam pēc iespējas lēnāk izelpojiet. Šis vingrinājums lieliski palīdzējus jums kontrolēt emocionālo stāvokli, izlīdzināt to, neļaus jūtām „putot” pāri malām samazinot jūsu aizsargspējas, harmonizēs visus organisma spēkus.

    Šis vingrinājums būtu jāveic katru dienu 5 – 10 minūtes veselu mēnesi. Turklāt nav tik svarīgi, kur mēs to darām, var it kā nejauši „atslēgties” transporta līdzeklī (ne pie stūres esot), vai pastaigā, darbā. Pakāpeniski ieelpu un izelpu var pagarināt līdz 20 sekundēm paildzinot nodarbības ilgumu līdz 30 minūtēm. Nesteidzieties un nesaspringstiet, lai vingrinājums jūs nenogurdina, sajūtiet savu dabisko elpošanas ritmu, tad jūs sajutīsiet spēku pieplūdumu un patīkamas izjūtas pēc vingrinājuma. Īpaši ieteicami šādi vingrinājumi, ja uzbrukusi emocionālā spriedze vai kāda kritiska situācija.

    Meditācija Nr.2

    Izejiet uz balkona vai stāviet pie atvērta loga un ritmiski elpojiet 2 – 3 minūtes. Ieelpojot domās iztēlojieties, kā kosmosa enerģija ienāk jūsu ķermenī un „saritinās” kā mīlīgs kaķēns saules pinuma apvidū, bet izelpojot tas paliek par diegu kamolu un jūs izelpojat enerģijas diegus, kas jūs apņem ar tādu kā kokonu. Vislabāk šo vingrinājumu veikt brīvā dabā, stāvot basām kājā zālē, mazliet izplešot rokas ar izvērstām plaukstām.

    Meditācija Nr.3

    Ērti nogulieties uz dīvāna vai grīdas, nolieciet rokas gar ķermeni ar plaukstām uz augšu, atslābinieties un atbrīvojieties no jebkuriem ķermeniskiem saspīlējumiem (ja tas neizdodas, atkārtojiet pirmo vingrinājumu). Domās iedomājieties, ka jūsu krūtīs pašā centrā ieplūst gaiša straume pulsējošas kosmiskās enerģijas un piepilda jūsu ķermeni (izņemot galvu). Sajūtiet šīs gaismas dzīvinošo un harmonizējošo ietekmi, ritmisko, lēni pulsējošo strāvu, mieru un skaidrību. Vingrinājuma noslēgumā pievērsiet uzmanību ritmiskai elpošanai, pasekojiet tam līdzi ar domām kādas 5 sekundes un pēc tam dažas reizes dziļi ieelpojot un izelpojot, lēni piecelieties.



    Avots: http://www.saulesjosta.lv/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=578&mode=
    Kategorija: Dziedniecība | Pievienoja: sofi (12.04.2012) | Autors: http://www.saulesjosta.lv/
    Skatījumu skaits: 1859 | Atslēgvārdi: meditācijas, Enerģētiskā aizsardzība | Reitings: 0.0/0
    Komentāru kopskaits: 0
    Vārds *:
    Email *:
    Kods *: