Taro burvība

Fizisko vingrojumu spēks

Kustēšanās un regulāra ķermeņa vingrināšana ne tikai rada patiku, bet ir arī viens no ātrākajiem un iedarbīgākajiem veidiem, kā palielināt savu enerģiju un iegūt vairāk spēka.

    Vairākums cilvēku zina, ka fiziskie vingrojumi ir veselīgi. Ieguvums ir acīmredzams: labāka veselība, lielāka enerģija un vitalitāte, tvirtāks, slaidāks un izskatīgāks ķermenis. Taču daudzi cilvēki aizmirst vai vispār nezina, ka fiziskie vingrojumi un kustības ietekmē arī mūsu psihiskos, emocionālos un garīgos stāvokļus. Es pieņemu, ka viens no labākajiem fizisko vingrojumu neredzamajiem ieguvumiem ir šāds: kad tu aktīvi kusties, tavs saprāts netiek nodarbināts.

 

Atslogo uz brīdi savas smadzenes

Ļoti intelektuāls dzīvesveids un pārlieku intensīva domāšana par dzīvi cilvēkiem var radīt lielas problēmas. Es negribu teikt, ka būt intelektuālim ir kas slikts. Tomēr tev var rasties problēmas, ja tu ļauj intelektam valdīt tavā dzīvē, izslēdzot emocionālo un garīgo aspektu.

Citiem vārdiem sakot, tev ir "pārāk lielas smadzenes", ja tu domā un analizē lietas, dzīvi, cilvēkus un situācijas tādā mērā, ka neuzticies savai intuīcijai. Ja tu aptver, ka vairs neklausies savā iekšējā balsī, neuzticies iekšējiem impulsiem, ja pretojies savām priekšnojautām un jausmām, jo nespēj tās izskaidrot vai pamatot "loģiski" pats sev vai citiem, tad ir laiks apstāties. Tik pārmērīga domāšana un analīze var nodarīt lielu kaitējumu tavā dzīvē, jo tā norobežo tevi no intuitīvās informācijas, kas ir pieejama visapkārt, par tevi pašu un citiem cilvēkiem, par dzīvi un Visuma iedabu vispār.

                      Vissīvākais karš katra indivīda dzīvē

                   noris starp viņa intelektu un sirdi - sirds saka:

                               "Tas ir tā," - bet intelekts atbild:

                           "Es to nesaprotu, tāpēc es tam neticu."

                                              EMANUELS

Spēja kustēties

     Fiziskie vingrojumi ir ļoti liela dāvana, jo tie palīdz prātam atbrīvoties no dzelžainas varas pār tavu dzīvi. Kad fiziskajās nodarbībās esi nosvīdis slapjš, kad esi saelpojies pilnas plaušas ar svaigu gaisu un baudi dabas krāšņumu, tu pārstāj raizēties un analizēt... vismaz uz kādu brīdi. Tāpēc nav nekāds brīnums, ka vairākums cilvēku sāk justies labāk, tiklīdz viņi izkustina savu ķermeni.

     Un pats lieliskākais ir tas, ka nav nekādas atšķirības, vai tu ienirsti zilās jūras viļņos vai dejo kā maniaks savā istabā, aizvilcis visus aizkarus.

      Vēl viens pozitīvs moments - ķermeņa vingrināšana ir spēka, prieka un pārpilnības fizisks apliecinājums. Mēs jau apskatījām balsī izteiktos un uzrakstītos apgalvojumus. (Sk. "Apgalvojuma spēks".) Fiziski vingrojumi ir vēl viens apgalvojuma veids. Varētu teikt, ka tas ir kustību apgalvojums, jo, veicot fiziskus vingrojumus un intensīvi nodarbinot ķermeni, tu mīli, svēti, slavē un baudi savu ķermeni un dzīvības dāvanu, kas tev ir piešķirta.

     Turklāt tu vari pastiprināt fiziskās kustības, skaļi izsakot apgalvojumus vingrojumu laikā, - tas ir absolūti garantēts veids, kā desmitkāršot rezultātus.

                Piemēram, tu vari apgalvot tā.

 

Mans ķermenis ir spēcīgs, veselīgs un stiprs! Mana vienīgā realitāte tagad ir absolūta veselība!

 

Katru dienu ikvienā veidā mans ķermenis kļūst aizvien labāks un labāks!

 

Spēka treniņš

    Ir kāds interesants spēka treniņš, kas palielina enerģiju un man pašai ļoti patīk. Tu vari to veikt vienu pašu vai kopā ar jebkuru citu vingrojumu.

 

1. solis: sapurini savu ķermeni!

    Nostājies brīvā stājā, ar kāju pēdām stingri atbalstoties pret grīdu vai zemi. Dziļi ieelpo pāris reižu un atslābinies. Sāc viegli izpurināt un kustināt visu savu ķermeni. To darot, atbrīvojies no jebkuras spriedzes un noguruma. Pakāpeniski kustinot katru ķermeņa daļu, iedomājies, ka tu tās saudzīgi atmodini. Sāc ar galvu un lēnām atbrīvo kaklu, tad iekustini plecus, rokas, pirkstus, plaukstas un muguru. Izdari maigas patīkamas kustības, kas tev šķiet visdabiskākās. Mērķis ir atslābināties un relaksēties. Turpini tā darīt līdz pat kāju pirkstgaliem. Ja tu relaksēsies nesteidzoties, tu izjutīsi, ka katra tava ķermeņa daļa atbrīvojas un atdzīvojas. Ja tu to jutīsi, sapurini visu ķermeni vēlreiz. Ir loti patīkami veikt šo vingrojumu dzīvoklī uz grīdas, guļot uz muguras.

 

2. solis: iesildies!

  Intensīvi saberzē rokas, līdz plaukstas kļūst siltas. Tad ar siltajām plaukstām sasildi un atbrīvo visu ķermeni no galvas līdz kāju pirkstiem. Sāc no pašas galvas virsas, tad maigām kustībām pārej pie sejas, kakla, pleciem, vēdera, kājām utt. līdz kāju pirkstiem. Ik pa brīdim atkal saberzē rokas, kad tās kļūst vēsākas. Kad konstatē, ka kāda ķermeņa daļa vai muskulis ir saspringts vai sāpīgs, veltī tam vairāk laika, lai tas atslābinātos. Masējot tu vari pat sarunāties ar savu ķermeni, liekot tam atslābināties un atbrīvoties no negatīvā. (Sk. "Uzslavu un svētības spēks".)

 

3. solis: dziedi un dejo!

   Un tagad uzliec savu mīļāko mūziku un sāc dejot! Vienkārši atslābinies un izpriecājies! Dejo un kustini savu ķermeni, kā tev patīk, nav jāveido kāda noteikta deja. Tas jādara vienatnē, tāpēc atbrīvojies un kusties. Varbūt tu gribēsi dejot pavisam lēni vai ļoti strauji un trakulīgi. Viss ir labs, kas atbilst tavam noskaņojumam. Kad tu atbrīvo ķermeni, paklausi savai intuīcijai; tā tev pateiks, kā jākustas, lai atbrīvotos no visiem aizsprostojumiem tavā organismā. Atceries -tavs mērķis ir cirkulācija!

   Daži cilvēki aizmirst, ka mūzika un dziedāšana arī ir svarīgi apgalvojumi, tāpēc rūpīgi izvēlies savu mūziku. Reizēm es esmu pārsteigta un dziļi vīlusies, kad konstatēju, ka vārdi melodijai, kas man patīk, ir ļoti negatīvi. Tas sagādā vilšanos, jo nozīmē - ja es turpinātu klausīties un dziedāt šo dziesmu, es atkārtotu šos negatīvos apgalvojumus, ko es nekādā ziņā nevēlos darīt.

    Tā kā mūzika, dziesma un vārdi darbojas kā vibrācijas un ātri iespiežas mūsu zemapziņā, ir ieteicams izvēlēties dziesmas, kas ir pozitīvas un dzīvi apliecinošas, ja mēs gribam justies labāk. Tāpēc esi uzmanīgs, pirms iemīlēties kādā jaunā dziesmā!

 

4. solis: laiks sviedrēties!

  Pēc dejošanas un ķermeņa (un apziņas) iesildīšanas tu varētu pāriet pie grūtāka vingrojuma, kas sagādās slodzi sirdij un izsviedrēs tevi. Ja tev nav nekādu iecienītu metožu, pamēģini skriet 15-20 minūtes tuvējā parkā vai turpini dejot.

 

5. solis: nomierinies!

   Beidz šo treniņu ar nesteidzīgu izstaipīšanos. Vispirms atgulies uz muguras un ļauj, lai elpošana un pulss kļūst lēnāks. Tu vari uzlikt kādu nomierinošu mūziku, ja vēlies. Nesteidzīgi izstaipi katru sava ķermeņa daļu, it sevišķi tos muskuļus, ko nesen piepūlēji. Ja nezini nevienu īpašu izstaipīšanās vingrojumu, es iesaku nopirkt labu grāmatu ar daudzām ilustrācijām vai videofilmu. Tu vari aiziet uz jogas vai deju kursiem un iemācīties vairākus labus izstaipīšanās vingrojumus.

 

6. solis: pateicies savam ķermenim!

  Tu vari beigt šo nodarbību, uzmanīgi aplūkojot sevi spogulī. Tad pasaki paldies savam ķermenim par to, ka tas ir tik skaists un tik labi tev kalpo, ir tik lielisks līdzeklis, kas nes tevi visu dienu, sagremo ēdienu, aizved tevi uz kino, izved pastaigā mežā, mīlējās ar tavu partneri, un par visu pārējo, ko var iedomāties. Es galvoju, ka tavs ķermenis burtiski staros no sajūsmas... un tu tāpat.

   Lai tev izdodas!

 

Kategorija: Spēkavots dvēselei | Pievienoja: sofi (19.05.2012) | Autors: Barbara Bergere
Skatījumu skaits: 1874 | Komentāri: 1 | Atslēgvārdi: Fizisko vingrojumu spēks | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 1
0
1  
3 Viss atkarīgs no tā vai dzīvojam un rīkojamies pareizi. Iespējams atbildes atradīsiet šeit: LINKS

Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]