• Sākums
  • Sākums » Publikācijas » Dziedniecība » Veselība

    20 padomi enerģijas pilnai dienai
     

       Ja arī šobrīd liekas, ka ārā ir tumšais laiks un tāpēc arī paši jūtaties nomākti un drūmi, tomēr tas nav iemsels, lai katru dienu nejustos labi un dzīvesspara pilni. Izlasiet 20 padomus, kā iegūt enerģiju, sakaut nogurumu un sliktu pašsajūtu ar ēdiena, uztura bagātinātāju un veselīga dzīvesveida palīdzību!

    1. Pietiekami daudz dzeriet – īpaši, tīru ūdeni un zāļu tējas.

    2. Uzturā lietojiet pēc iespējas dažādākus produktus. Neviens vienveidīgs produkts nesatur pilnu vitamīnu un uzturvielu elementus, tādēļ jāēd pēc iespējas dažādāk. Ēdiet daudz dārzeņus, augļus, riekstus, sēklas un pilngraudu pārslas.

    3. Ēdot probiotiskos produktus, Jūs parūpēsieties par veselīgu gremošanas floru, kas ir stabilas imūnsistēmas pamatā (kefīrs, jogurts, skābi kāposti, sūkalas, rāceņi).

    4. Sarkano gaļu aizstājiet ar zivju un dārzeņu proteīniem.

    5. Mazāk ēdiet olas un piena produktus.

    6. Dzeriet viena vai divu citronu sulu, kas sajaukta ar ūdeni un divām ēdamkarotēm medus, veicot šo procedūru mēneša garumā.

    7. Ķiplokam ir pretiekaisuma iedarbība, bez tam tas stiprina imūnsistēmu.

    8. Izvairieties no ceptiem ēdieniem, kafijas, alkohola un cigaretēm.

    9. Vingrojiet: pastaigājieties vismaz pusstundu dienā. Veiciet mērenus vingrinājumus; piemēram, joga un tai chi nostiprina imūnsistēmu.

    10. Lai labi justos, Jums nepieciešamas apmēram astoņas stundas kvalitatīva miega. Pārbaudiet matraci, uz kura Jūs guļat. Ja tas ir saplēsts vai neērts, nomainiet to.

    11. Mēģiniet samazināt dzīves tempu, jo tādā veidā Jūs viegli tiksiet galā ar stresu, kas, kā ir pierādīts, ir pirmais un galvenais labas veselības un imūnsistēmas ienaidnieks. Pēc katras uzdevuma izpildes, atpūtieties un tikai tad ķerieties pie nākošā uzdevuma.

    12. Iemācieties izpildīt pretstresa vingrojumus, kas Jūs nomierinās un palīdzēs atbrīvoties (meditācija, vizualizēšana, elpošanas vingrinājumi…).

    13. Jūs varat lietot uztura bagātinātājus, kuru sastāvā ir vitamīni (vissvarīgākie vitamīni ir: A, C, E, B1, B3, B6 and B12, karotīns, cinks, koenzīms Q10, selēns, magnijs un hroms).

    14. Lietojiet Eihanāciju, kas veicina imūnsistēmas nostiprināšanu un cīnās ar vīrusiem.

    15. Noni sula ir bagāta ar vitamīniem (A, B1, B2, B3, B6, C, E, folijskābi, biotīnu, pantotēnisko skābi), minerāliem, un mikroelementiem (kalciju, magniju, nātriju, kāliju, dzelzi, cinku, fosfātu, selēnu, magnēziju, jodu, varu, silikoniem, hromu, molibdēnu).

    16. Žeņšeņs arī palīdz cīnīties pret nogurumu un spēku izsīkumu, tas nostiprina imūnsistēmu un palielina izturīgumu, kā arī prāta spējas (nostiprina koncentrēšanos un labvēlīgi ietekmē atmiņu).

    17. Aļģes ir pazīstams kā dabisks uztura bagātinātājs (spirulina, hlorella …), jo tās satur lielu skaitu proteīnu, svarīgās aminoskābes, hlorofilu, minerālus un vitamīnus, kā arī nepiesātinātās taukskābes.

    18. Peru pieniņš arī lieliski palīdz cīņā ar nogurumu, samazinātu psihofizisko labklājību.

    19. Kefīrs ir sabalansēts un barojošs uzturlīdzeklis, kas nostiprina imūnsistēmu, remdē nogurumu, turklāt, tam ir arī relaksējoša iedarbība.

     

     

    20. Aloe Vera (alveja) sulai ir spēcinoša iedarbība un tā satur vairāk kā 240 vitamīnus, minerālus, aminoskābes, enzīmus un polisaharīdus.

     

     

    Kategorija: Veselība | Pievienoja: sofi (20.04.2012) | Autors: www.dormeo.lv
    Skatījumu skaits: 2259 | Atslēgvārdi: Kā padarīt savu dzīvi enerģiskāku | Reitings: 5.0/3
    Komentāru kopskaits: 0
    Vārds *:
    Email *:
    Kods *: