Taro burvība

Saules un Mēness diēta
Diētas pamatā ir svaigi augļi un dārzeņi, sulas un skābpiena produkti. Divu nedēļu laikā pārmaiņus ir jāievēro augļu - Saules - dienas un skābpiena -Mēness - dienas.

    Saules dienās mēs uzpildām savas baterijas - iegūstam enerģiju, kuras avots ir augļu cukurs un vitamīni. Savukārt Mēness dienās mēs atbrīvojamies no šlakvielām un toksīniem.
    Ar šo uzdevumu lieliski tiek galā dabiskais jogurts, paniņas, kefīrs, biezpiens un īpaša tēja. Diētu papildina olas, kas kopā ar piena produktiem ir lielisks kvalitatīvu olbaltumvielu avots. Neliels daudzums pilngraudu maizes, mušļi un brūnie rīsi satur balastvielas, kas normalizē gremošanas sistēmas darbību.
Saulespuķu un olīvu eļļa saglabā ādas elastību, kas ir būtiska, strauji zaudējot svaru. Savukārt medus palīdz attīrīt organismu.

Ūdens režīms

• Dienas laikā jāizdzer 1,51 siltas, ekoloģiski tīras zāļu tējas. Piemēram, Lauku tēju, kas satur kaltētas ābeles un upenes lapas un melisu (citronmētru). 1 ēdk. lapu pārlej ar 0,5 1 vāroša ūdens, ļauj ievilkties 15-20 minūtes

Tēja attīra organismu no toksīniem, tai ir viegli saldena garša, tā nomāc bada sajūtu un labi remdē slāpes. Tēja nopērkama ekoloģisko produktu veikalos. Slāpes vari remdēt arī ar minerālūdeni bez gāzes.
• Diētas laikā nav ieteicams dzert kafiju, melno un zaļo tēju, jo šie dzērieni satur kofeīnu, kas iejaucas šūnu vielmaiņā. Ja bez tiem nekādi nespēj iztikt, dzer tikai rīta tasi, tūlīt pēc pamošanās, tukšā dūšā, bez cukura.

Kādi ir plusi ?

• Vitamīnu pārbagātība.
• Der veģetāriešiem.
• Efektīva.
• Nav jāskaita kalorijas.
• Ļauj organismam pārorientēties uz dienas kaloriju normu 1300 un ar sekmēm to ievērot.

Kādi ir mīnusi ?

• Dažreiz kairina kuņģi; šo diētu nerekomendē ieturēt, ja ir gremošanas sistēmas slimības.
• Ļoti dzelžaina.
• Daži produkti jāsver.
• Nepieļauj nekādas novirzes.

Kā to ievērot ?

Katru nepāra dienu ievēro Saules diētu. Izvēlies kādu no brokastu, pusdienu un vakariņu variantiem.

BROKASTIS
1. Šķēle pilngraudu maizes un neliela avokado puse.
2. 3 šķēles mazas melones un 1 kivi.
3. 2 ēdk. mušļa un 1 glāze svaigi spiestas apelsīnu sulas.
4. 1 vārīta ola, 1 tomāts un šķēle pilngraudu maizes.
5. Biezsula (sablenderēta) no 1 banāna, neliela ābola un 1 bumbiera.
6. Salāti no svaigiem zaļumiem, maza avokado puses, 1 tējk. saulespuķu
eļļas un citrona sulas.
7. Augļu salāti no neliela ābola, 1 persika un šķēles melones
ar 1 tējk. medus.

PUSDIENAS

1. Salāti no 2 tomātiem, neliela sīpola, 2 olām ar mērci, ko pagatavo no 1 tējk. olīveļļas un citronsulas. Papildus šķēle pilngraudu maizes.
2. 50 g brūno rīsu, 2 ēdk. kečupa vai tomātu mērces.
3. Salāti no 150 g vārītas selerijas saknes, 1 ābola un 1 burkāna,
aizdarīti ar mērci, ko pagatavo no 1 tējk. medus un balzāmetiķa,
1:1 atšķaidīta ar ūdeni. Papildus pusšķēle pilngraudu maizes.
4. 300 g tvaicētu dārzeņu - 1 kabacis, 2 tomāti, 1 sīpols, tomātu pasta,
sāls pēc garšas un 1 tējk. olīveļļas.
5. Salāti no 200 g zaļumu, 2 lielām olām un puses avokado.
Papildus 1 persiks.
6. 30 g brūno rīsu, vārīti ūdenī.
7. Omlete no 2 olām, 1 tomāta un lociņiem. 15 vīnogas.

VAKARIŅAS

1. 4 šķēles nelielas melones, 1 tējk. medus.
2. Šķēle pilngraudu maizes un 2 nelieli tomāti.
3. 2 ēdk. vārītu brūno rīsu, kas samaisīti ar 1 smalki sagrieztu vārītu olu.
4. 2 persiki un 1 glāze burkānu sulas.
5. Kokteilis no 1 banāna, 100 g jebkuru ogu un 200 ml ūdens.
6. Biezenis no 200 g vārītas selerijas un 1 vārīta burkāna
ar pustējk. olīveļļas.
7. Augļu salāti no 1 kivi, 1 nektarīna un 100 g jebkuru ogu
ar 1 tējk. medus.

Katru pāra dienu ievēro Mēness diētu. Izvēlies kādu no skābpiena dzērieniem un sadali tā daudzumu 4-5 reizēm.

1. 11 kefīra ar jebkuru tauku procentu.
2. 0,61 nesaldināta dabiskā jogurta.
3. 1 I paniņu.
4. 1 I rūgušpiena.
5. 0,81 rjaženkas.
6. Maisījums no 200 g maztauku biezpiena un 0,81 kefīra, sablenderēts.
7. Maisījums no 200 g maztauku biezpiena un 0,81 paniņu, sablenderēts.

Kategorija: Veselība | Pievienoja: sofi (20.04.2012) | Autors: Sieviešu portāls
Skatījumu skaits: 1494 | Komentāri: 1 | Atslēgvārdi: saules un mēness diēta | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]